Troll's Application

  1. ‹ Older
  2. 7 years ago

    Troll

    Feb 2015 Activated U.S.

    keegs best screenshot from you yet in my opinion, most people prefer to see CTF games as that is was is played in inters/ clan matches. still want to see more games vs aox people!!

    I want a rematch...that was my worst map, twintowers...I am better osok on super gigaedition of twintowers...or anything else haha

  3. keegs

    Feb 2015 |AoX| Member / Administrator

    Troll I want a rematch...that was my worst map, twintowers...I am better osok on super gigaedition of twintowers...or anything else haha

    i love ge twintowers <33

    gg ft too many damn players

  4. keegs

    Feb 2015 |AoX| Member / Administrator

    Trionkali was also there b4 he rq nub

  5. Troll

    Feb 2015 Activated U.S.
    Edited 7 years ago by Troll

    gg, thankx for posting bro!...set a date, TTge, soon !

  6. Troll

    Feb 2015 Activated U.S.

    keegs Trionkali was also there b4 he rq nub

    Uh...what? rq nub...need in Troll language

  7. keegs

    Feb 2015 |AoX| Member / Administrator

    rq nub = rage quit noob

  8. madcatz

    Feb 2015 Administrator Đ¯ussia

    F1 for trial

  9. keegs

    Feb 2015 |AoX| Member / Administrator

    i also f1 for trial

  10. Utah

    Feb 2015 |AoX| Member

    F1 For Trial :)

  11. Troll

    Feb 2015 Activated U.S.
    Edited 7 years ago by Troll

    Rage Quit, ahhh is there a better feeling than that! Well, when it ain't you :P
    Thanks for f1's guys, UtahButI'mTalller, keegs, and everyone...#one-Troll_luv

  12. Trionkali

    Feb 2015 Activated

    keegs rq nub = rage quit noob

    I didn't rq, I simply and elegantly declined to accept the fact that the odds were stacked 8-1 with my team simply standing there as if they were part if the scenery. Everyone knows Trionkali doesn't rq. I'll lose 85-12 and not rq, but that team was simply not worth my time at the point in the game in which I was in.
    And my food was getting cold, and that food was worth "rq'ing" for 0_0

  13. Deleted 7 years ago by Troll
  14. Troll

    Feb 2015 Activated U.S.

    missed the screen shot guys sorry...gg Trion n keegs!

  15. keegs

    Feb 2015 |AoX| Member / Administrator

    Trionkali I didn't rq, I simply and elegantly declined to accept the fact that the odds were stacked 8-1 with my team simply standing there as if they were part if the scenery. Everyone knows Trionkali doesn't rq. I'll lose 85-12 and not rq, but that team was simply not worth my time at the point in the game in which I was in.
    And my food was getting cold, and that food was worth "rq'ing" for 0_0

    lol u rq in desert 2day

  16. Trionkali

    Feb 2015 Activated

    Proof?

  17. keegs

    Feb 2015 |AoX| Member / Administrator

    k watch ur bak

  18. Pikachu

    Feb 2015 |AoX| Member Pikachuland, Hoenn

    f1 4 trial

  19. LeaN

    Feb 2015 |AoX| Member

    F2 cuz i never see him, inactive, maybe i can change my vote after some games, maybe.

  20. Graziano

    Feb 2015 |AoX| Member

    pls, you never see him because you never play pubs, and if you do, it's 5-10 min. so your chance to see him is 5-10 min on 24 hours a day 1/100 or so you will see him. try to get him on ts and then play with him, and remove your dumb f2 :D

  21. Trionkali

    Feb 2015 Activated

    LOL he is on every time I am on. Always with the same name. Guy is the most active Applicant I have seen.

  22. Newer ›

or Sign Up to reply!